Cikkszám:372870 Bruttó: 47 300 Ft
Cikkszám:350529 Bruttó: 19 200 Ft

1. A szerződési feltételek alapfogalmai


 

1.1 Szolgáltató adatai:

 

Déli-Farm Kft.

Székhelye: 6791 Szeged-Kiskundorozsma, Kettőshatári út 6.

Tel.: +36 (62) 556-120, 556-130

Email ügyfélszolgálat: info@delifarm.hu

Adószám: 10399875-2-06

Nyilvántartásba vevő szerv: Szegedi Törvényszék Cégbírósága,

cégjegyzékszám: 06-09-000513

Tárhely szolgáltató neve: EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.  

Tárhelyszolgáltató székhelye: 6724 Szeged, Hétvezér u. 2.

 

 

1.2 A vásárló, vagy megrendelő:

 

Aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi ezáltal a Déli-Farm Kft. internetes felületén regisztráltatja magát és e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

 

1.3 Szállítók adatai:

 

1.3.1 GLS 

 

A GLS futárszolgálat áruinkat a vele kötött szerződés értelmében a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja.

 

2. Webáruház szerződési feltételek célja:


 

A Déli-Farm Kft. a Webáruház szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

A Webáruház szerződési feltételei a Déli-Farm Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

2.1 A Webáruház szerződési feltételek közzététele

 

A Webáruház szerződési feltételek vásárló által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Amennyiben az utolsó belépés óta eltelt idő alatt a Webáruház szerződési feltételek módosultak, a vásárló a változásokról belépéskor értesül, és következő rendelése leadása előtt azt újra el kell fogadja.

 

2.2 A Webáruház szerződési feltételek hatálya:

 

A Déli-Farm Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház szerződési feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webáruház szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

 

3. A Webáruház-szolgáltatás:


 

A Déli-Farm Kft. a vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

 

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya:

 

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Déli-Farm Kft. azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar Köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges, minden ilyen megrendelés és a regisztráció, annak ellenére, hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége ettől függetlenül fennáll, érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.

 

3.2 A regisztrációhoz szükséges adatok:

 

  • Egyedi és érvényes e-mail cím;
  • A Fogyasztó neve;
  • Élő, és érvényes magyarországi lakcím;
  • Élő, és érvényes magyarországi mobiltelefonszám;

 

3.3 Rendeléshez szükséges további adatok:

 

  • Számlázási név,
  • Számlázási cím, melyekre cégünk a számlát kiállítja
  • Számlázással kapcsolatos kapcsolattartó neve, ha nem azonos a megrendelővel,
  • Szállítási cím, amennyiben különbözik a számlázási címtől,
  • Szállítással kapcsolatos kapcsolattartó telefonszáma (érvényes magyarországi mobiltelefonszám), amennyiben különbözik a megrendelőtől.

 

3.4 A Déli-Farm Kft. a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi:

 

Az adatok tárolására, archiválására, és kezelését önmaga végzi. Biztosítjuk az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adjuk ki, és szervereinken biztonságosan tároljuk. Biztonságos tárolás alatt értjük a megfelelő jelszavakkal, és csak lokális hozzáférési lehetőséggel védett adatbázist, melynek fájljai szabadon nem böngészhetőek, valamint a Déli-Farm Kft. hozzáférésének SSL titkosítással védett csatornáját.

 

 

4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása:


 

4.1 Általános jellemzők:

 

A szerződés a szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. Szerződéskötés nyelve magyar. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. A Déli-Farm Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

 

4.2 Regisztráció:

 

A Webáruház-regisztráció során a vásárló adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével. A vásárló a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A vásárló Fogyasztói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a boltba, a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket bejelentkezéskor a boltrendszer helyezi a vásárló személyes kosarába. Regisztrációkor megadott adatokat a Déli-Farm Kft. elérhetőségeire küldött levél (6728 Szeged, Dorozsmai út 48.), e-mail (rendeles@delifarm.hu), fax (62-556-121) útján, vagy telefonon (62-556-120) módosíthatja. Lehetőség van új szállítási cím megadására bejelentkezés után a címek menüpont alatt található új cím hozzáadása gombra kattintva. A módosítás csak az adatokra vonatkozhat, e-mail cím módosításra nincs lehetőség. A regisztrációkor megadott jelszót a bejelentkezés előtt az elfelejtett jelszó feliratra kattintva teheti meg, valamint bejelentkezés után a személy információk menüpont alatt módosíthatja.

 

4.3 Megrendelés módosítása, törlése:

 

A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben a megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A fogyasztót megilleti az indoklás nélküli elállás joga. A Déli-Farm Kft. a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután a megrendelését e-mailben (rendeles@delifarm.hu), telefonon (62-556-120) vagy személyesen (az ügyfélszolgálat elérhetőségein) van lehetősége visszavonnni, továbbá abban az esetben, ha a lemondás az áru elküldése után érkezik meg cégünkhöz a fogyasztónak lehetősége van a csomag átvételének megtagadására, a rendeléstől ily módon elállni melyet a következő irányelvek alapján tud a Déli-Farm Kft. ügyfélszolgálata elfogadni, vagy visszautasítani:

  • készpénzes fizetéssel személyes átvételre leadott rendelés esetén a visszavonást elfogadja
  • készpénzes fizetéssel futárszolgálattal kézbesítés esetén, a futárszolgálatnak át nem adott rendelésekre elfogadja
  • elektronikusan történő fizetés esetén a rendelés visszavonását a kézpénzes fizetés szabályai szerint fogadja el, azzal a kitétellel, hogy az átutalt pénzt 45/2014 (II.26 korm. rendelet) 23. § (1) pontja alapján, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.  A 45/2014 (II. 26 Korm. rendelet) 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli 
  • "személyes áruátvétel" választása esetén, a Déli-Farm Kft. ügyfélszolgálata értesíti a vásárlót az áru rendelkezésre állásáról. Amennyiben a vevő ezen értesítéstől számított 14 napon belül nem intézkedik az áru átvételéről, úgy a rendelést töröljük.

 

4.4 Fizetési feltételek:

 

A webáruházunkban feltüntetett ár bruttó egységár, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. 

A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton (Pay Pal) a megrendelés leadásakor, vagy a futárnak az áru átvételekor készpénzben vagy bankkártyával, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel teljesíti. A szállító a készpénz átvételéről vagy a bankkártyás fizetésről elismervényt ad. A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét megrendelő számára felróható okból megtagadja, a Déli-Farm Kft. fenntartja a jogot, hogy a megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján. Ez esetben megrendelő köteles megtéríteni a szállítással kapcsolatos felmerült költségeket.

 

4.5 Sikertelen kézbesítés esetén:

 

Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.

Személyes átvétel esetén az eladó a vevő értesítését követő 14 napig tartja lefoglalva a megrendelő számára az árut. Ezután a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.

 

4.6 Rendeléskövetési szolgáltatás

 

A rendeléssel kapcsolatos kérdéseiről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást, valamint rendelésének státuszát a boltban is megtekintheti.

 

5. A vásárló jogai és kötelezettségei:


 

5.1 Az elállás joga

 

A vásárlónak az áruátvételt követő 14 napig jogában áll a leszállított termék megvásárlásról történő elállási szándékát a szolgáltatónak jelezni, valamint ezt követően 14 nap áll rendelkezésére, hogy terméket a szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldje. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet -Távollévők között kötött szerződésekről- értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról az eladó videofelvételt készít. A szolgáltató kérheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését a fogyasztótól. Az eladó köteles az áru ellenértékét az elállási szándék tudomásul vételétől számított 14 napon belül visszajuttatni a vásárlónak, amennyiben az áru még nem került használatba vételre. Az elállásra vonatkozó szándék jelzésére nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette. Nem illeti meg a vásárlót az elállás joga, ha a kért termék olyan nem előre gyártott termék, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, valamint olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Elállási szándékát a 45/2014 (II. 26.) kormányrendelet 2. melléklete alapján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával jelezheti szolgáltatónál írásos módon (e-mailben, faxon vagy postai úton).

Az elállási jog a szerződés kötés napja és a termék átvétele közt is gyakorolható.

Amennyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásostól fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a szolgáltató nem köteles megfizetni.

 

5.2 A Déli-Farm Kft. esetleges kára

 

Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a fenti rendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Déli-Farm Kft. követelheti a megrendelőtől.

 

5.3 Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

 

5.3.1. Kellékszavatosság

A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Fogyasztó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Fogyasztó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

5.3.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Fogyasztó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.


5.3.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Fogyasztó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Fogyasztó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

 

A szavatossági igényeit a Fogyasztó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: DÉLI-FARM Kft.

Levelezési cím: 6728 Szeged, Dorozsmai út 48.

Telefonszám: +36 (62) 556-120, 556-130

E-mail cím: info@delifarm.hu

 

5.4 Panasz

 

Panasza esetén lehetősége van panaszát szóban vagy írásban jelezni szolgáltató felé. Panaszát, annak jellege szerint kivizsgáljuk. Szóbeli panaszát azonnal kivizsgáljuk, ha ez nem lehetséges vagy a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, annak másolati példányát:
 
- személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja
 - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával küldött szóbeli panasz esetén legkésőbb 30  napon belül érdemi válasszal együtt megküldi.
Írásbeli panaszát a vállalkozás a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja.
Amennyiben panasza elutasításra kerül jogában áll a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni.

 

Békéltető testületek listája:

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259


Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

 

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

Jogviták rendezésére az ODR platform is használható, melynek elérhetősége: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

6. Adatvédelem, adatbiztonság:


 

6.1 Adatvédelmi nyilatkozat:

 

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Déli-Farm Kft. a következő adatokat rögzíti a vásárlókról: A vásárló azonosításához szükséges adatokat: a vásárló e-mail címe, jelszava (egyirányúan elkódolva). Neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a Déli-Farm Kft. a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb a csomag átvételéhez szükséges elérhetősége.

 

6.2 Személyes adatok módosítása:

 

Megadott személyes adatait a vásárló a Webáruház Fogyasztói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képez ez alól a következő adatok

  • törlése:
  • Egyedi azonosító
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Jelszó
  • Név
  • módosítása:
  • Egyedi azonosító

 

A regisztráció törlését a vásárló a info@delifarm.hu elektronikus levélcímen, illetve az ügyfélszolgálat telefonszámán kérheti.

 

Regisztrációkor megadott adatokat a Déli-Farm Kft. elérhetőségeire küldött levél (6728 Szeged, Dorozsmai út 48.), e-mail (rendeles@delifarm.hu), fax (62-556-121) útján, vagy telefonon (62-556-120) módosíthatja. Lehetőség van új szállítási cím megadására bejelentkezés után a címek menüpont alatt található új cím hozzáadása gombra kattintva. A módosítás csak az adatokra vonatkozhat, e-mail cím módosításra nincs lehetőség. A regisztrációkor megadott jelszót a bejelentkezés előtt az elfelejtett jelszó feliratra kattintva teheti meg, valamint bejelentkezés után a személy információk menüpont alatt módosíthatja.

 

7. Záró rendelkezések


 

7.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

 

Jelen feltételekről írásba foglalt szerződés nem születik, azt a Déli-Farm Kft. nem iktatja. Ez alól kivételt képezhetnek azon ügyfeleink akikkel a vásárlási tranzakciók zömét nem elektronikus úton bonyolítjuk.

 

7.2. A szerződés megszűnése

 

A vásárló bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, ezt személyazonosságának igazolása után tudomásul vesszük, és a Fogyasztó webáruház használati lehetőségét megszüntetjük.

A Déli-Farm Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

 

7.3. A Déli-Farm Kft. felelőssége nem terjed ki

 

A Fogyasztó hanyagsága által okozott visszaélésekre (pl.: jelszó harmadik személynek történő kiadása), azokért anyagi illetve erkölcsi felelősséget nem vállal. A rendszer által digitálisan rögzített és archivált adatok alapján ítéli meg a vitás helyzeteket, ezek vonatkozó részeit a vásárló kérésére rendelkezésére bocsájtja.

 

 


 

 A szerződés szövegének letöltéséhez kattintsoon ide!

 

RegisztrációElfelejtett jelszó

Az Ön kosara jelenleg üres
Összesítés:
0 Ft